Élet értelme

Egy teljesen szubjektív blog az életről, halálról, és az egésznek az értelméről.

Reklám

Friss topikok

  • Svarty: Arról nem szólva, hogy még ott is eltévedek, ahol lakom... Na ennyit erről... (2022.09.24. 02:38) "Hogyan" legyünk öngyilkosok?
  • ]{udarauszkasz: @Weishaupt: A baj az, hogy azert nem hasznositjak oket ujra, es azert nem telepitik ki a teljes en... (2014.07.12. 14:29) A Föld teli van (Paul Gilding, TED)
  • Aki Te sose leszel: Elveszítettem édesanyámat,ami nagyon-nagyon mély sebet ejtett a szívemen...Azóta folyamatosan csak... (2014.02.06. 16:46) Depresszió - öngyilkosság
  • Norbert Seres: @adblogger: TELJESEN IGAZAG VAN. (2013.12.17. 06:24) Életünk eredete
  • Sanagruill: Szerintem az élet értelmének nem sok köze van az ételekhez, és az egészséges életmódhoz. Már csak ... (2011.12.27. 23:03) Élet = egészség

2009.10.28. 12:52 halen

Isten hozott a túlbonyolított életbe!

Címkék: élet mátrix

Mégis a Mátrixban élünk?!?

Egy média és tsi. által manipulált, előregyártott életből hogyan tudunk egészséges lelkivilággal rendelkező ember maradni? 
Faljuk a reklámokat, 20 perc áramkimaradás (vagy ne adj isten, internet kimaradás) után már idegesek vagyunk, ünnepnap előtt tömegnyomor a tescoban, mintha az utolsó napok jönnének; nézünk egymás szemébe, de nem látunk át az ablakon, elmosódott lelkek mindenhol. Embernek látszunk, istennek képzeljük magunkat, de igazából csillagpor keverékének halandó félkésztermékei vagyunk.
Néhány nappal ezelőtt dugóba kerültem, átnéztem a mellettem lévő autóba, és egy nőt láttam sapkában, és a következő pillanatban a nő átváltozott egy kutyává. El is hittem, mert miért ne higyjem el? Nem ugatott, hanem büszkén szívta magába a városport, azt gondolta a nőiessége miatt nézem, de nem. Ő egy kutya volt. Kutyák, macskák, cickányok, rovarok, ragadozók, élősködők. Welcome to the overcomplicated life!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eletertelme.blog.hu/api/trackback/id/tr121481216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

higuchichan 2009.11.26. 14:22:20

Érdekes egy blog ez, de tetszik. Az meg, hogy 20 perc áram/net kimaradás idegbeteget csinál az emberekből... az is bizonyítja, hogy nemrég a kenyérpirító lecsapta a biztosítékot, s azt hidtük, hogy elment az áram, s olyan idegesek voltunk, hogy csak fél órával késöbb jutott eszünkbe, hogy meg kéne nézni a biztosíték szekrényt.

Boston2 · http://boston.blog.hu/ 2011.04.04. 04:31:33

Igen, ezen én is elgondolodtam, mikor annak idején volt egy hóviharos időszak és pár dunántúli faluban napokra megszűnt az áram- és vízszolgáltatás, mert tönkrement az elektromos hálózat.
Nagyon függünk a technikától, tény.

Nekem ezzel kettős a viszonyom, egyrészt bigyómániás vagyok, imádom a technikai újításokat, az új ketyeréket.
Ugyanakkor talán még jobban tetszenek a régesrégi, nagy masszív, szinte az örökkévalóságnak tervezett mechanikus gépek. Amelyeket még lehetett javítani, amihez érteni kellett és aki megcsinálta, nem próba-szerencse alapon dolgozott, kicserélve a fél készülékbelsőt, mint manapság, azokban még volt valami emberi...

Zavar az egyszerhasználatos, eldobható hulladék-világ rám erőltetett fogyasztási spirálja, ugyanakkor valamilyen formában magam is része vagyok.
Viszont már egy ideje visszatértem fokozatos például borotválkozásban a hagyományos zsiletthez, pamacshoz és borotvaszappanhoz. Ennek egyrészt van egy szertartása, másrészt jobban is megpuhítja, végül egyszerűen olcsóbb is.

Tévém három éve nincs. Nem is hiányzik. Rádiót hallgattam otthon (MR1-Kossuth, nagyon jó kulturális műsorok voltak, az esti rádiószínházakat lehetőleg sose hagytam ki).
Itt Bostonban a WGBH-et hallgatom, ami hirdetésmentes public radio.
Még pár éve is öreg mechanikus kamerával fotóztam, sőt, a legjobb képeim talán azokkal készültek még mindig.

A média manipuláló nyomás itt az USA-ban még erősebb, még úgy is érzem, hogy persze itt sincs tévém és nem is lesz.
süti beállítások módosítása