Élet értelme

Egy teljesen szubjektív blog az életről, halálról, és az egésznek az értelméről.

Reklám

Friss topikok

  • Svarty: Arról nem szólva, hogy még ott is eltévedek, ahol lakom... Na ennyit erről... (2022.09.24. 02:38) "Hogyan" legyünk öngyilkosok?
  • ]{udarauszkasz: @Weishaupt: A baj az, hogy azert nem hasznositjak oket ujra, es azert nem telepitik ki a teljes en... (2014.07.12. 14:29) A Föld teli van (Paul Gilding, TED)
  • Aki Te sose leszel: Elveszítettem édesanyámat,ami nagyon-nagyon mély sebet ejtett a szívemen...Azóta folyamatosan csak... (2014.02.06. 16:46) Depresszió - öngyilkosság
  • Norbert Seres: @adblogger: TELJESEN IGAZAG VAN. (2013.12.17. 06:24) Életünk eredete
  • Sanagruill: Szerintem az élet értelmének nem sok köze van az ételekhez, és az egészséges életmódhoz. Már csak ... (2011.12.27. 23:03) Élet = egészség

2009.03.10. 13:35 halen

Lélekvándorlás

Címkék: lélekvándorlás

Józan ésszel kijelentem, hogy hiszek a lélekvándorlásban.  
Persze a lélekvándorlásnak / reinkarnációnak nem abban a formájában, amely szerint az előző életemben pl. egy arab telivér, előtte egy cickány, a következőben pedig egy japán zongoristanő leszek, hanem abban a lélekvándorlásban, hogy a szüleink, nagyszüleink, szeretteink, jó barátaink egy része itt él, itt van bennünk.



Nagyapám már 6 éve nincs velünk, de csak most vettem észre magamon, hogy néha olyan a hozzáállásom a dolgokhoz, munkához, élethez, mint neki volt, vagy pl. néha úgy káromkodom, ahogy ő szokott. Ehhez persze az kellett, hogy gyermekkoromban sokat voltam vele, segítettem a műhelyben, és közbe tudatalatt elmentettem ezeket a dolgokat.
Én őszintén azt szeretném, hogy jónéhány így szerzett pozitív tulajdonságot (kivéve a káromkodást, de lehet, hogy azt is) át tudnám adni valakinek, és szerintem ez is lehet az élet egyik értelme. Nem úgy meghalni, hogy két hónap múlva senki se emlékezzen ránk, hanem évek múlva is fel-fel böffenjünk, és ehhez élni, dolgozni, szeretni kell. 
 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eletertelme.blog.hu/api/trackback/id/tr99993489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2009.04.04. 17:07:32

Ez amit írtál nagyon megható. Én is ugyanezt érzem a szeretett hozzátartozóimmal kapcsolatban. Igazán sajnálhatja az akinek nem adatik meg (akár önhibájából, akár a máséból) hogy szoros szeretettel teli kapcsolat legyen a családtagjaival.
Meghatározó az életünkben a jó család. Kár, hogy sok embernek ez kimarad az életéből. Sajnos ahogy idősödöm és egyre többen elmennek a családból én mindig úgy érzem velük együtt egy darab elhal a szívemből is.
Próbálok a szép emlékekre gondolni.

Gratulálok a bloghoz!
süti beállítások módosítása