Élet értelme

Egy teljesen szubjektív blog az életről, halálról, és az egésznek az értelméről.

Reklám

Friss topikok

  • Svarty: Arról nem szólva, hogy még ott is eltévedek, ahol lakom... Na ennyit erről... (2022.09.24. 02:38) "Hogyan" legyünk öngyilkosok?
  • ]{udarauszkasz: @Weishaupt: A baj az, hogy azert nem hasznositjak oket ujra, es azert nem telepitik ki a teljes en... (2014.07.12. 14:29) A Föld teli van (Paul Gilding, TED)
  • Aki Te sose leszel: Elveszítettem édesanyámat,ami nagyon-nagyon mély sebet ejtett a szívemen...Azóta folyamatosan csak... (2014.02.06. 16:46) Depresszió - öngyilkosság
  • Norbert Seres: @adblogger: TELJESEN IGAZAG VAN. (2013.12.17. 06:24) Életünk eredete
  • Sanagruill: Szerintem az élet értelmének nem sok köze van az ételekhez, és az egészséges életmódhoz. Már csak ... (2011.12.27. 23:03) Élet = egészség

2008.07.04. 15:35 halen

Ezoterika - WTF?!

Címkék: gondolatok

Horoszkóp, sors, kártyajóslás, tenyérjóslás, reinkarnációs utaztatás, számmisztika, tarot... Ez csak egy része azoknak a hülyeségeknek, amelyekben emberek hisznek. Tudom, most átkozott leszek, meg a következő életemben kutyaszarban élő baktérium leszek, akit elgázol egy vonat mihelyt megszületem, de vállalom a kockázatot, és várom a kommentezők véleményét az említett dolgokról. Csak én vagyok ilyen "maradi" földhözragadt korlátozott ogre, aki szerint a jósnőknek a pszichiátrián a helye? :)

Komolyra véve: az élet értelme nem szólhat sorsokról és ok-okozat összefüggésekből (holnap elüt egy kamion, mert az előző életemben loptam egy dinnyét???), ez az egy élet többet érdemel annál, minthogy egy barom a születési dátumomra hivatkozva alkosson véleményt rólam, vagy hogy a szüleim által adott nevemben a számok megmondanák, hogy én jó ember vagyok, vagy egy lúzer!? 

Horoszkóppal kapcsoatban elég lesz egy link egyelőre: Itt az újabb bizonyíték, hogy a horoszkóp kamu
A sorsom pedig az, hogy az életemből a legtöbbet kihozzam, és SOHA NEM KÉSŐ ELKEZDENI ÉLNI!!! 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eletertelme.blog.hu/api/trackback/id/tr15553368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

countdown 2008.07.27. 20:55:39

halen: Teljes mértékben egyet értek veled!

Átokfajzat 2008.12.01. 15:16:16

Szerintem alap az, ha valaki egy szót is elhisz ezekből a baromságokból vagy nem ítéli el 100%-ig, akkor ott már súlyos bajok vannak agyilag.

Átokfajzat 2008.12.01. 15:22:28

A cikkben az a durva, hogy pont a racionalitás teljes hiánya miatt, lehetetlen ezeket az embereket észhez téríteni tényekkel.

Azért működik, mert csak.

Nekem ezek egy kicsit a vallásra hajaznak, de a vallás összetetteb ennél, azt hiszem.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2008.12.01. 16:02:38

Szerintem a horoszkóp igaz. Teljesen valószínű, hogy sok-sok milliárd kilóméterre lévő gigantikus izzó gázgömbök a Föld egy bizonyos pontjával bezárt szöge határozza meg, hogy könnyen barátkozom-e, vagy hajlamos vagyok a bosszúállásra. Logikus.

a_tom 2008.12.01. 16:05:28

Ezek nagy része nem teljes hülyeség, de rengeteg olyan csaló van aki ezek leegyszerűsített verziójával próbál becsapni másokat.
Például lehetséges hogy a csilagok állása hatással van az emberre vagy bármi másra(pl a hold-ár-apály) de az hogy milyen hónapban született valaki ez az egyetlen információ alapján beskatulyázzák az emberiséget és az egész 1/12-ed részére ugyanaz érvényes, az fura :)
süti beállítások módosítása