Élet értelme

Egy teljesen szubjektív blog az életről, halálról, és az egésznek az értelméről.

Reklám

Friss topikok

  • Svarty: Arról nem szólva, hogy még ott is eltévedek, ahol lakom... Na ennyit erről... (2022.09.24. 02:38) "Hogyan" legyünk öngyilkosok?
  • ]{udarauszkasz: @Weishaupt: A baj az, hogy azert nem hasznositjak oket ujra, es azert nem telepitik ki a teljes en... (2014.07.12. 14:29) A Föld teli van (Paul Gilding, TED)
  • Aki Te sose leszel: Elveszítettem édesanyámat,ami nagyon-nagyon mély sebet ejtett a szívemen...Azóta folyamatosan csak... (2014.02.06. 16:46) Depresszió - öngyilkosság
  • Norbert Seres: @adblogger: TELJESEN IGAZAG VAN. (2013.12.17. 06:24) Életünk eredete
  • Sanagruill: Szerintem az élet értelmének nem sok köze van az ételekhez, és az egészséges életmódhoz. Már csak ... (2011.12.27. 23:03) Élet = egészség

2007.06.12. 17:24 halen

Élet a szakítás után

Címkék: film szakítás

A téma a következő: X* évig vagy valakivel együtt, majd egy nap arra ébredsz, hogy egyedül vagy, a párnát öleled, és a (volt) kedvesed már valaki mással van, valahol egészen más helyen.  Agyilag félig-meddig feldolgoztad a dolgot, de az árgus szemekkel figyelő érzéseid és álmaid mindig akkor csapnak le rád, amikor a legsérülékenyebb vagy, és pl. egy (kéretlen) álom az exeddel elfelejteti veled az egyedüllét előnyeit, egy lehetséges találka tervét egy új személlyel, vagy akár magát a lényeget. A lényeg pedig: nincs visszaút, nincs múlt, az életed előtted és egyirányú úton haladsz. Az egyik kedvenc filmemből (When Harry Met Sally) idézek (amikor egy kb. 5 éves kapcsolat után Harry is és Sally is, azaz mindketten egyedül maradtak). Részlet:

- Hiányzik.
- Nekem nem hiányzik. Tényleg nem.
- Kicsit se?
- Tudod mi hiányzik? A fogalma.

 

Íme a kérdés: Ő hiányzik, vagy a fogalma?

* X = 2 - 10 év

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eletertelme.blog.hu/api/trackback/id/tr6997374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szucsjoee · http://szucsjoee.blog.hu 2007.07.18. 12:16:49

Amig az ember egyedül van, addig mindkettő.
Ha pedig nincs egyedül és jött más aki betölti az űrt, akkor meg már egyik sem.

napoleon 2007.08.01. 03:12:05

szucsjoe, ez tetszett :)

sysqo 2007.08.27. 13:02:40

Segítsetek! Eddig úgy voltam magányos, kb1 évig, hogy a bizonyos Ő "mellettem" volt. Most úgy vagyok magányos,hogy nincs. Már egy ideje tudtam,hogy be fog következni és úgy gondoltam, jobb is lesz így, de nem az.Rosszabb, ezer és egymilliószor rosszabb.Egy ideig jó volt együtt, aztán jött a fordulat és egyszerűen: nem látott!! 1évig küzdöttem,hogy ez megváltozzon, de feladtam.Mindketten hibásak vagyunk, és én képes lennék változtatni, de félek, elutasít.

halen · http://eletertelme.blog.hu 2007.08.30. 10:37:57

Sajnos igazából csak egy biztos gyógymód létezik, az pedig az idő... időnk meg sajnos véges, így minél előbb kell találni valamit, ami eltereli a figyelmed. Szerintem.

hajó 2007.09.15. 16:08:58

Mivel töltse ki magát az ember aki 4 év után a kapcsolat legszebb időszaka után hirtelen egyedül maradt?Nem tudok létezni...valaki segítsen aki már túlélt egy ilyet

napoleon 2007.09.15. 18:07:53

hajó: menj emberek közé, beszéld ki magad és hallgasd kedvenc zenéidet újra és újra. Nézz meg néhány hasonló témájú filmet: pl. London. Egyetlen ami segít igazából az idő, idő, idő... most próbálj meg csak úgy túlélni. Most így visszagondolva sajnálok minden napot amit elvesztegettem emiatt, de akkor nem tudtam reálisan gondolkodni. Még ami érdkes lehet, utazz el... szabadulj ki jelenlegi környezetedből...
süti beállítások módosítása