Élet értelme

Egy teljesen szubjektív blog az életről, halálról, és az egésznek az értelméről.

Reklám

Friss topikok

  • Svarty: Arról nem szólva, hogy még ott is eltévedek, ahol lakom... Na ennyit erről... (2022.09.24. 02:38) "Hogyan" legyünk öngyilkosok?
  • ]{udarauszkasz: @Weishaupt: A baj az, hogy azert nem hasznositjak oket ujra, es azert nem telepitik ki a teljes en... (2014.07.12. 14:29) A Föld teli van (Paul Gilding, TED)
  • Aki Te sose leszel: Elveszítettem édesanyámat,ami nagyon-nagyon mély sebet ejtett a szívemen...Azóta folyamatosan csak... (2014.02.06. 16:46) Depresszió - öngyilkosság
  • Norbert Seres: @adblogger: TELJESEN IGAZAG VAN. (2013.12.17. 06:24) Életünk eredete
  • Sanagruill: Szerintem az élet értelmének nem sok köze van az ételekhez, és az egészséges életmódhoz. Már csak ... (2011.12.27. 23:03) Élet = egészség

2007.06.10. 01:26 halen

Élet...

Címkék: vers

Mint a béke a háború után,
Úgy álltál előttem.
Szemeimből az őszinteség ragyogott,
de csak hazudni tudtam neked...
Tudtam, hogy mindennek vége kell hogy legyen
Egy nap

Most csak ülök itt,
És rád gondolok
Ahogy rohan körülöttem a világ,
Meg sem áll, rám se néz, csak szalad előre
A halála felé.

Nem érdekel!
Kiáltom, de mást gondolok szívem mélyén.
Elmegyek.
A part másik felén visszanézek és vágyom haza,
Ahol te szoktál lenni
Csillagos nyári estéken,
Ahol én szoktam lenni
Borús őszi napokon.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eletertelme.blog.hu/api/trackback/id/tr6195917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

karaulu 2010.03.25. 23:29:14

Nagyon tetszik, gratulálok.
süti beállítások módosítása